بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ماورای طبیعی شدن

ماورای طبیعی شدن

دوستان عزیز کتابخوارم درود

کتابی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان دارم کتابی است با عنوان ماورای طبیعی شدن این کتاب مدتی است که فروش موفقی داشته و با استقبال خوانندگان مواجه شده است . البته بی شک نمی توان هر کتابی را که فروش بیشتری داشته باشد کتابی خوب دانست و برعکس آن نیز ، اگر کتابی فروش کمی داشته باشد آن را کتاب بدی دانست. همین امر موجب شد که کتاب را خریداری کرده و به مرور با تمرینهای کتاب پیش بروم .

نویسنده ی کتاب در این اثر زیبا و مفید ، تلاش کرده تا مباحث عرفانی ای را که مدتها و شاید قرنها تنها به عنوان یک سری رموز گنگ عرفانی سینه به سینه منتقل می شد را به صورت علمی و به بیانی ساده توضیح دهد .


کتاب به درد کسانی می خورد که به ابعاد معنوی وجود انسانی باور داشته باشند البته اگر کسی نیز به این ابعاد باور نداشته باشد ولی قدرت مغز را بسیار وسیعتر از آنچه که تاکنون علم کشف کرده است بداند ، نیز این کتاب برایش مفید خواهد بود .


اگرچه کتاب به بیان علمی مطالب می پردازد ولیکن بیانی کاملا ساده و شیوا دارد و این کتاب می تواند مقدمه ای برای خواندن برخی کتابهای دیگر باشد که در آینده معرفی خواهیم کرد .


شیوه ی خواندن کتاب و پیش رفتن با متن ، به باور من نباید شیوه ی رمان خوانی باشد ، یعنی خواننده نباید با سرعت کتاب را خوانده و به کناری بگذارد ، در صورت عجله برای خواندن ، در پایان تنها برخی مفاهیم تئوریک برای خواننده روشن خواهد شد و فایده ای عملی از سعی خویش نخواهد برد ، به باور من باید کتاب را فصل به فصل و ذره به ذره خواند ، به تک تک مفاهیم و جمله ها دقت کرد و همه ی تمرین ها را عملا انجام داد . در این صورت است که خواننده می تواند استفاده های بسیاری از این کتاب ببرد .

احتمالا به این جهت که فروش کتاب فوق موفق بوده است به زودی چاپهای افست و زیر زمینی اش نیز با قیمتهایی پایینتر به بازار خواهد آمد ولی سفارش ما به دوستان کتابخوار عزیزم این است که نسخه ی اصل را تهیه کنند تا انتشاراتهایی که در راه علم و فرهنگ کوشش می کنند و کتابهای روز و تازه را ترجمه و چاپ میفرمایند ، دچار خسران نشده و به نوعی از آنان حمایت نیز به عمل آید ، در این صورت روند تنوع کتابها در چاپ نیز روز به روز رشد بیشتری خواهد داشت .


ایمان دارم که دوستان کتابخوارم از این کتاب لذت وافر خواهند برد . کمترین دست آورد خواننده پس از خواندن کتاب این خواهد بود که به وسعت و عظمت قدرت سیستم تفکر انسان پی خواهد برد .


امیدوارم دوستان کتابخوارم از این کتاب لذت برده و به دیگر دوستان خویش نیز معرفی فرمایند


قربان شما

محسن نامدارزاده

م.ن.صفا


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده