خرید از سراسر دنیا


» سرگذشت فلسفه

سرگذشت فلسفه

دوستان عزیز کتابخوارم درود


کتابی که امروز قصد معرفی آن را دارم کتابیست با عنوان سرگذشت فلسفه این کتاب در دو قطع عادی و رحلی چاپ شده است .


کتاب فوق مجموعه ای قوی و در عین حال با متنی روان و ساده می باشد که خواننده را با فلسفه و تاریخ فلسفه و نظرات فلاسفه ( مخصوصا قدما ) آشنا می کند .


برای شناخت ابتدایی از فلسفه و آراء فلسفی ، این کتاب از بهتتین کتابهای موجود است و متنی روان دارد که با وجود پرداختن به بحث فلسفه ، اما روانی و شیوایی و لذت در متن را رعایت کرده است . ترجمه ی آن نیز بسیار خوب بوده و نشر نی نیز آن را با بهترین کیفیت و با برگ گلاسه منتشر کرده است .


یکی دیگر از ویژگیهای کتاب فوق این است که دارای تصاویر زیادی است و دوستان کتابخوارم می دانند که کتابهایی که دارای تصاویر زیاد هستند می توانند خواننده را تشویق به مطالعه ی کتاب تا آخر بکنند . پس دوستانی که تازه قصد خواندن مقوله ی فلسفه را دارند ، این کتاب گزینه ی مناسبی برای آنان است . البته اگر بخواهند فلسفه را با متنی داستان گونه شروع بفرمایند به نظر می رسد که خواندن کتاب دنیای سوفی کمک بسیار زیادی به آن عزیزان در درک مفاهیم ابتدایی فلسفه بکند . که البته این کتاب را نیز شاید در آینده معرفی کنیم .


کتاب سرگذشت فلسفه ، به جهت قیمت نسبتا بالایش به خاطر نوع جنس کاغذ و رنگ تصاویر ، معمولا در کتاب فروشی ها مدتی در قفسه منتظر می ماند تا کتابخوانی پیدا شده و آن را خریداری نماید ، از این روی است که پیشنهاد ما این است که دوستان برای خرید این کتاب به چند کتابفروشی سر بزنند و قیمت کتاب را چک کنند چون احتمال بسیار زیاد وجود دارد که بتوانند در یک کتابفروشی ، کتاب را با قیمت بسیار کمتر (به جهت قدیمی بودن چاپ) به دست آورده و تهیه بفرمایند .


امیدوارم دوستان نیز مثل من بتوانند این کتاب را تهیه کرده و از خواندن آن لذت وافر ببرند . لذتی که تصاویر رنگی و بوی مست کننده ی کاغذ گلاسه ، آن را می افزاید .


سپاس از شما مهربان یاران کتابخوار


محسن نامدارزاده

م.ن.صفا

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده